, 'opacity': false, 'speedIn': , 'speedOut': , 'changeSpeed': , 'overlayShow': false, 'overlayOpacity': "", 'overlayColor': "", 'titleShow': false, 'titlePosition': '', 'enableEscapeButton': false, 'showCloseButton': false, 'showNavArrows': false, 'hideOnOverlayClick': false, 'hideOnContentClick': false, 'width': , 'height': , 'transitionIn': "", 'transitionOut': "", 'centerOnScroll': false }); })

Youtube-hit zorgt voor opstand bij mobiele bellers

Oct 30, 2013   //   by jacob   //   Persberichten  //  No Comments

PERSBERICHT

‘Het idee was om aandacht te vragen voor de slechte service van T-mobile in Friesland, het lijkt nu dat half Nederland in opstand komt tegen de slechte service van alle telecom providers’.

De broers Marcel en Jacob de Vries afkomstig uit het Friese dorp Oudwoude maakten eerder deze week een parodie op een reclamespot van T-mobile met daarin rapper Ali B. en scoorden daarmee een regelrechte Youtube-hit. Nog veel belangrijker, de makers krijgen op sociale media als Twitter en Facebook flink bijval van gefrustreerde bellers.

De makers vragen met de parodie aandacht voor het slechte bereik van telecomprovider T-mobile. In veel gebieden ben je onbereikbaar en heb je geen mobiel internet. Je betaalt echter wel de volle pond voor je abonnement.

Een Mercedes beloven en een Fiat geleverd krijgen, dat is de algehele tendens van de reacties die de parodiemakers van FryskeFideos.nl ontvangen op hun video ‘Gurbe en Fedde van T-mobyltsje’. De parodie is inmiddels door duizenden mensen bekeken en wordt massaal gedeeld op social media.

‘We hebben in de video de nadruk gelegd op Friesland, omdat we daar vandaan komen. Nu blijkt het halve land problemen te hebben met T-mobile, maar ook met andere providers. Bellers zijn gefrustreerd en voelen zich niet gehoord. Het is niet dat wij zomaar een filmpje inelkaar knutselen, wij hebben gedegen onderzoek gedaan naar de dekking van T-mobile en dat staat er niet zo best voor. Het is leuk dat we de aandacht krijgen van de media maar we zijn op zoek naar een oplossing’.

De telecom provider laat op Twitter en Facebook aan klanten afzonderlijk weten dat zij melding moeten maken van de slechte service, pas dan kan de provider mogelijk in actie komen.

De makers doen een oproep om zich te melden bij de telecom provider. Dat kan T-mobile, KPN maar ook Vodafone zijn. ‘We moeten met zijn allen een vuist maken. Je betaalt iedere maand de hoofdprijs voor een abonnement, dan mag je ook een goed werkend product verwachten’.

Laat een reactie achter

Sponsor